Jeżeli już teraz podjęliście Państwo decyzję o współpracy z naszym biurem rachunkowym, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia dogodnego terminu spotkania.
Podpisanie umowy oraz upoważnień może nastąpić w siedzibie Biura Rachunkowego lub w siedzibie zleceniodawcy. Biuro Rachunkowe składa wszystkie niezbędne dokumenty w odpowiednim dla Państwa firmy Urzędzie Skarbowym oraz Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
Jeżeli zamierzają Państwo dopiero założyć działalność gospodarczą doradzamy przy wyborze najlepszej formy opodatkowania dla Państwa nowej firmy.
Do 7-go, najpóźniej 10-tego każdego dnia następnego miesiąca prosimy o dostarczenie dokumentów do biura. Istnieje również możliwość odbioru dokumentów przez naszego pracownika w siedzibie Państwa firmy.
Praktykujemy także dostarczanie dokumentów za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej, a bezpośrednie rozmowy prowadzimy za pomocą telefonu lub komunikatorów internetowych. Pozwala to na znakomite obniżenie kosztów przejazdów i oszczędność czasu.
Po sporządzeniu deklaracji rozliczeniowych zostają Państwo poinformowani o wyniku finansowym oraz o wysokości podatków wraz z możliwością odebrania z biura przelewów do organu podatkowego.
W trakcie danego roku podatkowego dokumenty księgowe podatnika przechowywane i archiwizowane są w siedzibie biura rachunkowego. Jeżeli zachodzi potrzeba przechowywania dokumentacji w siedzibie płatnika, dokumenty księgowe wydawane są do biura rachunkowego tylko na czas sporządzania dokumentacji i deklaracji podatkowej. Po sporządzeniu deklaracji dokumenty księgowe są przekazywane do klienta.
Na specjalne życzenie istnieje możliwość sporządzania całej dokumentacji w siedzibie zleceniodawcy jednak usługa taka jest dodatkowo płatna. Po zakończeniu roku podatkowego i sporządzeniu rozliczenia rocznego, dokumentacja zostaje zwrócona podatnikowi.
W razie kontroli skarbowej podmiotu obsługiwanego przez biuro rachunkowe, nasz przedstawiciel reprezentuje płatnika przed Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Zleceniodawca informowany jest o zakończeniu kontroli i postanowieniach Urzędu Kontroli Skarbowej.
Świadczymy usługi na "odległość" bez konieczności fizycznego dostarczania dokumentów do biura. Za pomocą poczty elektronicznej klient przesyła zeskanowane dokumenty zakupu i sprzedaży. Biuro przetwarza dokumenty, następnie ewidencje podatkowe (książka, rejestry VAT, listy płac, deklaracje i inne) w postaci plików PDF zostają przesłane do klienta. Klient drukuje ewidencje i dołącza do dokumentów źródłowych.